Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Schița de curs
Introducere în Unreal Motor
- Prezentare generală a caracteristicilor și capabilităților motorului Unreal Engine
- Înțelegerea fluxului de lucru pentru redarea în timp real
- Principalele diferențe între fluxurile de lucru 3ds Max și Unreal Engine
Importul activelor din 3ds Max
- Exportul de modele 3D, animații și active din 3ds Max
- Importul activelor în Unreal Engine
- Optimizarea setărilor și configurațiilor activelor pentru Unreal Engine
Materiale și texturi în Unreal Engine
- Introducere în editorul de materiale din Unreal Engine
- Crearea și personalizarea materialelor și texturilor
- Aplicarea de shaders și efecte speciale pentru o redare realistă
Iluminare și randare în Unreal Engine
- Configurarea iluminării dinamice și a iluminării globale
- Reglarea setărilor de iluminare pentru diferite scenarii
- Optimizarea setărilor de randare pentru performanță în timp real
Scripturi vizuale Blueprint
- Prezentare generală a scriptării vizuale Blueprint în Unreal Engine
- Crearea comportamentelor interactive și a mecanismelor de joc
- Implementarea interacțiunilor și a controalelor utilizatorului
Tehnici de optimizare
- Optimizarea activelor pentru performanță în timp real
- Tehnici de streaming de nivel și tehnici LOD pentru gestionarea eficientă a scenei
- Profilarea performanțelor și strategii de optimizare
Proiecte din lumea reală și studii de caz
- Explorarea proiectelor și exemplelor din lumea reală
- Analiza celor mai bune practici și a tehnicilor de optimizare utilizate în proiecte profesionale
- Exerciții practice și proiecte pentru consolidarea învățării
Rezumat și pași următori
Cerințe
- Cunoștințe de Autodesk 3ds Max pentru modelare, animație și randare 3D
- Înțelegere de bază a conceptelor de randare în timp real
- Cunoașterea formatelor de fișiere comune pentru activele 3D (de exemplu, FBX, OBJ).
Publicul
- Artiști 3D
- Dezvoltatorii de jocuri
- Vizualizatori de arhitectură
- Creatori de conținut VR/AR
21 ore