Schița de curs
Modulul 1. Principiile orientării obiectelor
- Crearea modelelor
- Clase și obiecte
- Încapsulare, specializare și polimorfism
Modulul 2. Proiectarea aplicațiilor cu UML
- Ce este UML
- UML Diagrame
- Use Case Diagrame
- Diagrame de clasă
- Diagrame de interacțiune
Modulul 3. Noțiuni introductive cu C#
- C# și .Net
- Limba C#.
- Visual Studio IDE
Modulul 4. C# Fundamentele limbajului
- Tipuri de date
- Variabile
- constante
- Siruri de caractere
- Declarații
- Expressioni
Modulul 5. Ramificare
- Declarații de ramificare condiționată
- Declarații de ramificare necondiționată
- Bucle
Modulul 6. Operatori
- Misiune
- Mathematical operatori
- Creștere și descreștere
- Relațional
Modulul 7. Clase și obiecte
- Definirea claselor
- Constructorii
- Membri statici și de instanță
- Distrugerea obiectelor
Modulul 8. Metode interne
- Metode de supraîncărcare
- Încapsularea datelor cu proprietăți
- Returnarea mai multor valori
Modulul 9. Depanare
- Stabilirea unui punct de întrerupere
- Stiva de apeluri
Modulul 10. Moștenire și polimorfism
- Specializare și generalizare
- Moştenire
- Polimorfism
- Clase abstracte și sigilate
- Clasa rădăcină: obiect
- Tipuri de box și unboxing
Modulul 11. Supraîncărcarea operatorului
- Folosind cuvântul cheie al operatorului
- Crearea de operatori utili
- Perechi logice
- Operatori de conversie
Modulul 12. Structuri
- Definirea unui Struct
Modulul 13. Interfeţe
- Implementare și interfață
- Implementarea mai multor interfețe
- Casting la o interfață
- Extindere și interfață
Modulul 14. Matrice
- Declararea matricelor
- Matrice multidimensionale
- Sistem.Matrice
- Indexatori
Modulul 15. Interfețe și tipuri de colecție
- Interfețele de colecție
- Liste de matrice
- Cozi și stive
Modulul 16. Coarde
- Crearea șirurilor
- Manipularea șirurilor
- Clasa StringBuilder
Modulul 17. Aruncarea și prinderea excepțiilor
- Declarația de aruncare
- Declarația de încercare și de prindere
- Cum funcționează stiva de apeluri
- Metode și proprietăți ale clasei de excepție
Modulul 18. Delegați și evenimente
- Delegații
- Evenimente
Modulul 19. Generice
- Generic: A Primer
- Parametrizare după tipul de date
- Clasa System.Colelections.Generics
Cerințe
Înainte de a participa la acest curs, studenții trebuie să aibă competențe în următoarele domenii:
- Familiaritate și confort cu funcțiile de bază ale sistemului de operare, cum ar fi manipularea fișierelor. .
- Înțelegerea noțiunilor de bază ale programării structurate, inclusiv concepte precum controlul fluxului, variabile și parametri și apeluri de funcții. .
- Acel puțin 3 luni de experiență în dezvoltarea de aplicații într-un mediu grafic sau non-grafic, sau cunoștințe echivalente. .
Nu este necesară experiența în programarea și conceptele orientate pe obiecte.
Mărturii (1)
Adaptat la nevoile noastre
Rafal - Haleon
Curs - C#.Net
Tradus de catre o masina