Schița de curs

Ziua 01

Introducere

  • De ce BDD?
  • BDD ca o extensie a Agile
  • Agenda pentru ziua 01

Aplicarea BDD în diferite etape ale ciclului de dezvoltare software

  • Înainte de dezvoltare
  • În timpul dezvoltării
  • După dezvoltare

O limbă care să le conducă pe toate

  • Inginerii și non-inginerii vorbesc limbi diferite
  • Reducerea diferențelor prin BDD
  • O previzualizare a limbajului BDD: Gherkin

Diferitele roluri ale BDD

  • BDD ca cerințe ale produsului (pentru proprietarul produsului)
  • BDD ca criterii de acceptare (pentru dezvoltatori)
  • BDD ca cazuri de testare (pentru testeri)
  • BDD ca o descriere a produsului (pentru alte părți interesate)

Înapoi la Agile: Totul începe cu poveștile utilizatorului

  • Prezentare generală a ciclului de dezvoltare Agile
  • Rolul User Stories în dezvoltarea Agile

Sesiune de întrebări și răspunsuri și discuții

Chestionar

Crearea unui User Story Good

  • Utilizarea limbajului adecvat
    • Rol, Acțiune, Rezultat
  • Un exemplu de User Story

Activitate - Scrierea unui User Story

  • Scrierea primului User Story - activitate individuală
  • Strângerea poveștilor utilizatorului - activitate de echipă
  • Realizarea poveștii utilizatorului - activitate de echipă

User Stories în proiecte reale

  • Dinamica echipei
  • Instrumente și tehnici
  • User Stories în ciclul de dezvoltare software

La BDD

  • Extinderea poveștii utilizatorului
  • Introducerea fișierului de caracteristici
  • Captarea comportamentului așteptat al software-ului
  • Imaginarea modului în care arată comportamentul "neașteptat

Crearea unui fișier de caracteristici Good

  • Utilizarea limbajului adecvat (Gherkin)
    • Dat, Când, Atunci
  • Un exemplu de fișier de caracteristici

Activitate - Scrierea unui fișier caracteristic - PARTEA 01

  • Scrierea primului fișier caracteristic - activitate individuală
    • Secțiunea Feature
    • Secțiunea Scenariu
  • Strângerea dosarului de caracteristici - activitate în echipă
  • Livrarea fișierului de caracteristici - activitate în echipă

Fișiere de caracteristici în proiecte reale

  • Dinamica echipei
  • Instrumente și tehnici
  • User Stories în ciclul de dezvoltare software

Sesiune de întrebări și răspunsuri și discuții

Chestionar

Configurarea mediului dvs.

  • Făcând Gherkin frumos
  • Bucuria productivității

Activitate - Scrierea unui fișier de caracteristici - PARTEA 02

  • Scrierea fișierului de caracteristici - activitate individuală
    • Transmiterea mai multor argumente către Scenariu
    • Secțiunea Scenario Outline
  • Strângerea fișierului de caracteristici - activitate în echipă
  • Livrarea fișierului de caracteristici - activitate de echipă

Sesiune de întrebări și răspunsuri și discuții

Chestionar

Remarci de încheiere


Ziua 02

Introducere

  • Recapitularea zilei precedente
  • Agenda pentru ziua 02

Produsul dvs. propriu - o introspecție

  • Descrierea produsului dvs.
  • Desenarea unei imagini a produsului dvs.

Extinderea acoperirii testelor

  • Utilizabilitatea sistemului
  • Business cerințe
  • Business procese

Activitate - Scrierea unui fișier de caracteristici - PARTEA 03

  • Scrierea fișierului de caracteristici - activitate individuală
    • Secțiunea Exemple
    • Reutilizarea datelor și scenariilor
    • Organizarea caracteristicilor și scenariilor cu ajutorul etichetelor
  • Strângerea fișierului de caracteristici - activitate în echipă
  • Livrarea fișierului de caracteristici - activitate de echipă

Sesiune de întrebări și răspunsuri și discuții

Chestionar

Fișierul de caracteristici - Ce trebuie să lăsați deoparte

  • Ce să lăsați inginerilor
    • Funcționalitatea de nivel scăzut (teste unitare)
    • Funcționalitatea exhaustivă între componente (teste de integrare și API)

Sesiune de întrebări și răspunsuri și discuții

Chestionar

Produsul dvs. propriu - o introspecție

  • Cât de utilizabil este produsul dumneavoastră?
  • Cât de utilizabil este produsul dvs. pentru utilizatorii externi?

Communication cu persoane din afara echipei dvs.

Rezumat și pașii următori

Cerințe

  • O înțelegere a conceptelor privind cerințele utilizatorilor
  • Un ochi perspicace pentru bunele și inadecvatele software-ului, din perspectiva utilizatorului final
  • Programming și experiența în testare nu sunt necesare

Audiență

  • Proprietari și manageri de produse
  • Business analiști
  • Testere manuale
  • Utilizatori finali ai unui produs sau sistem software
  • Non-ingineri și non-codificatori implicați în proiectarea produsului
 14 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (7)

Upcoming Courses

Categorii înrudite