Schița de curs

Introducere în metodologia Design Thinking

  • Prezentare generală a metodologiei Design Thinking
  • Etapele cheie: Empatie, definire, gândire, prototip și testare
  • Înțelegerea relevanței pentru provocările administrative și operaționale

Bazele gamificării

  • Introducere în gamificare și principiile sale
  • Gamification vs game design: Principalele diferențe
  • Explorarea instrumentelor și tehnicilor pentru gamificarea rezolvării problemelor

Empatia și definirea problemelor

  • Identificarea nevoilor părților interesate și a punctelor dureroase
  • Utilizarea exercițiilor gamificate pentru a aduna informații
  • Formularea unor enunțuri clare și acționabile ale problemelor

Generarea ideilor și gamificarea

  • Tehnici de brainstorming pentru soluții inovatoare
  • Utilizarea gamificării pentru deblocarea creativității
  • Idealizarea colaborativă prin provocări în echipă

Prototipuri și testare

  • Construirea de prototipuri de fidelitate redusă pentru provocările de la locul de muncă
  • Scenarii de testare gamificate pentru evaluarea soluțiilor
  • Rafinare iterativă pe baza feedback-ului

Strategii de implementare

  • Planificarea și execuția soluțiilor în contexte reale
  • Depășirea rezistenței la schimbare prin implicare
  • Măsurarea impactului soluțiilor implementate

Gamification Showcase

  • Prezentarea soluțiilor prin povestirea gamificată
  • Feedback de la egal la egal și îmbunătățire în colaborare
  • Cele mai bune practici pentru susținerea unei abordări bazate pe gamificare

Rezumat și pași următori

Cerințe

  • Familiaritate de bază cu provocările și scenariile de la locul de muncă
  • deschidere față de tehnicile colaborative de rezolvare a problemelor

Audiență

  • Personal administrativ
  • Personal operațional
  • Lideri de echipă și manageri
 14 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (1)

Upcoming Courses

Categorii înrudite