Schița de curs

Introducere la Design Patterns

  • Ce sunt modelele de proiectare?
  • De ce se utilizează modelele de proiectare?
  • Gang of Four (GoF) și clasificarea modelelor
  • Principii comune de proiectare (SOLID, DRY, KISS, YAGNI)

Creație Design Patterns

  • Metoda fabricii
  • Fabrica abstractă
  • Singleton
  • Constructor
  • Prototip

Structural Design Patterns

  • Adaptor
  • Pod
  • Compus
  • Decorator
  • Fațadă
  • Flyweight
  • Proxy

Comportamental Design Patterns

  • Lanțul de responsabilitate
  • Comandă
  • Interpret
  • Iterator
  • Mediator
  • Memento
  • Observator
  • Stat
  • Strategie
  • Metoda șablonului
  • Vizitator

Aplicarea Design Patterns în aplicații din lumea reală

  • Modele de proiectare în aplicațiile de întreprindere
  • Refactorizarea codului tradițional utilizând modele de proiectare
  • Combinarea mai multor modele pentru soluții robuste
  • Cele mai bune practici și capcane

Rezumat și pași următori

Cerințe

  • Experiență cu programarea Java
  • Înțelegerea conceptelor Object-Oriented Programming (OOP)
  • Cunoștințe de bază ale principiilor arhitecturii software

Audiență

  • Dezvoltatorii Java care doresc să își îmbunătățească abilitățile de proiectare
  • arhitecți software care proiectează aplicații scalabile
  • Responsabili tehnici care doresc să îmbunătățească mentenabilitatea și eficiența codului
 21 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Upcoming Courses

Categorii înrudite