Schița de curs

Introducere

  • Ce este frauda în comerțul electronic?

Istoria fraudei în comerțul electronic

  • Înțelegerea fraudelor din comerțul electronic care au avut loc în ultimele decenii.
  • Înțelegerea fraudelor din comerțul electronic care sunt cunoscute ca fiind frecvente în prezent.

Tipuri de fraudă în comerțul electronic

  • Frauda adevărată, frauda prietenoasă, phishing, frauda prin rambursare, testarea cardurilor
  • Statistici și exemple de fraude în comerțul electronic

Pregătirea unei strategii antifraudă

Evaluarea situației organizației dvs.

Abordarea diferitelor domenii ale prevenirii fraudelor

Autentificare

Detectarea fraudelor cu carduri de credit

Tehnici de detectare a fraudelor

Gestionarea tranzacțiilor recurente

Depistarea fraudelor

Comunicarea cu echipa și obținerea sprijinului pentru noile măsuri

Evaluarea rezultatelor

Adaptarea la necesitățile în schimbare

Rezumat și concluzie

Cerințe

  • Înțelegerea de bază a comerțului electronic și a plăților online

Audiență

  • Managerii responsabili de implementarea politicilor și controalelor de securitate.
 14 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (1)

Upcoming Courses

Categorii înrudite