Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Schița de curs
Să ne înțelegem pe noi înșine și pe ceilalți
- Ce ne face să ne comportăm așa cum o facem?
- Cum putem înțelege care părți ale acestui comportament sunt acceptabile - sunt cerute de rolul nostru în cadrul întreprinderii - și care părți nu sunt acceptabile?
- Cum ne putem "adapta" comportamentul pentru a preveni cauzele conflictelor sau pentru a dezamorsa conflictele cauzate de alții?
- Ce înțelegem prin eficace Communication în situații de conflict potențial și real?
Inteligența emoțională
- Emoțiile și consecințele lor atât în crearea, cât și în gestionarea conflictelor
- Importanța înțelegerii "EQ-ului" nostru (spre deosebire de IQ-ul mai obișnuit)
- Cele cinci etape ale modelului de inteligență emoțională al lui Goleman:
- Conștientizarea de sine
- Auto-Management
- Motivație
- Empatia
- Abilități sociale
Analiza tranzacțională
- De ce acționăm / reacționăm într-un anumit fel față de colegi și clienți?
- Cum putem construi un raport cu colegii și clienții?
- Care sunt beneficiile "raportului adevărat" în relațiile noastre interpersonale?
Clienți și părți interesate Management
- Satisfacerea părților interesate
- Analiza părților interesate: părți interesate interne și externe
- Gestionarea conflictelor în interacțiunile cu clienții și/sau părțile interesate
Assertiveness
- Agresiv v Asertiv v Submisiv
- Beneficiile comportamentului asertiv
Confruntarea
- Modelul confruntării - Conversații intense
- Modelul PRO: un șablon pentru planificarea și desfășurarea cu succes a Conversațiilor feroce
Gestionarea conflictelor
- Care sunt cauzele conflictului?
- Fazele de gestionare a conflictelor
- Înțelegerea conflictului
- Înțelegerea poziției dvs. / a celeilalte persoane în conflict
- Rezolvarea conflictului
- Cele cinci moduri de gestionare a conflictelor ale lui Kilmann - și cum să le aplicați
- Reducerea decalajului
14 ore
Mărturii (3)
I enjoyed the trainer Attitude and style, her knowledge and structure of training.
Mahsa Chegini - Albemarle
Curs - Handling Conflict with Confidence
The theorie was OK, partly aready known. The excercises and the following analysis were very helpfull.
Iwona Hiltebrand - Credit Suisse AG
Curs - Handling Conflict with Confidence
I genuinely enjoyed this course because it was short & to the point.