Schița de curs
Introducere la Monday.com
- Prezentare generală a Monday.com
- Principalele caracteristici și module (WorkManagement, CRM și WorkForms)
- Personalizarea Monday pentru diverse domenii operaționale (vânzări, marketing, resurse umane, gestionarea proiectelor etc.)
- Înțelegerea interfeței Monday: panouri, elemente și coloane
Automatizarea Databases și a fluxurilor de lucru
- Tranziția de la baze de date manuale la baze de date automatizate
- Crearea de panouri pentru urmărirea datelor în diferite departamente
- Personalizarea coloanelor pentru nevoile specifice ale întreprinderii (vânzări, urmărirea proiectelor, resurse umane)
- Automatizarea introducerii și actualizării datelor
- Utilizarea automatizării pentru gestionarea sarcinilor repetitive (de exemplu, urmărirea e-mailurilor, atribuirea sarcinilor)
- Exercițiu practic: configurarea unui tablou pentru urmărirea specifică departamentului (de exemplu, gestionarea proiectelor, conducta de vânzări)
Integrarea WhatsApp prin API externe
- Introducere în API-urile externe pentru WhatsApp
- Prezentare generală a capacităților de integrare WhatsApp API pentru diverse funcții de afaceri
- Conectarea WhatsApp la luni
- Menținerea comunicării cu clienții, membrii echipei sau clienții potențiali în timp real
- Automatizarea răspunsurilor și a urmăririlor utilizând declanșatoare
- Exercițiu practic: configurarea unui flux de lucru WhatsApp API pentru comunicarea cu clienții sau echipa internă
Gestionarea statusurilor clienților sau proiectelor
- Definirea de statusuri personalizate pentru diferite domenii (de exemplu, vânzări, resurse umane, marketing, proiecte)
- Crearea de coloane de stare personalizate pentru fluxurile de lucru (de exemplu, starea liderului, progresul proiectului, finalizarea sarcinii)
- Automatizarea actualizărilor de stare
- Setarea alertelor și notificărilor pe baza modificărilor de stare
- Exercițiu practic: implementarea unui flux de actualizare a statutului pentru gestionarea relațiilor cu clienții sau a progresului proiectului
Utilizarea întregului pachet Monday
- WorkManagement pentru echipele interdepartamentale
- Atribuirea de sarcini și termene, urmărirea progresului între departamente
- Crearea automatizării pentru reamintirile privind termenele limită și actualizările sarcinilor
- CRM: gestionarea clienților potențiali și a relațiilor
- Organizarea informațiilor despre leaduri/clienți și a istoricului interacțiunilor pentru orice domeniu de activitate
- Crearea automatizării pentru hrănirea clienților, urmărirea vânzărilor sau actualizarea serviciilor
- Formulare de lucru: automatizarea colectării datelor
- Crearea de formulare personalizate pentru colectarea datelor interne sau ale clienților
- Integrarea formularelor cu fluxuri de lucru pentru actualizarea automată a bazelor de date
- Exercițiu practic: utilizarea WorkForms pentru a crea un formular de colectare a datelor și conectarea acestuia la un flux de lucru specific departamentului
Cele mai bune practici pentru automatizarea în mai multe domenii
- Optimizarea Monday.com fluxurilor de lucru pentru diverse funcții de afaceri
- Vânzări, marketing, resurse umane, gestionarea proiectelor și altele
- Sfaturi pentru automatizare și integrare eficiente
- Provocări comune și rezolvarea problemelor
- Sesiune de întrebări și răspunsuri
Rezumat și pași următori
Cerințe
- Familiaritate cu utilizarea aplicațiilor bazate pe web
- Cunoștințe de bază de utilizare a computerului
Audiență
- Manageri
- Lideri de echipă
- Administratori CRM
Mărturii (4)
Modalitatea de interacțiune cu studenții
izabela - BCA Polska Sp. z.o.o.
Curs - Salesforce for Sales and Administration
Tradus de catre o masina
Din fericire, am fost 1 la 1 cu antrenorul meu. Acest lucru a fost foarte bun. Victor a lucrat în ritmul meu, mi-a explicat lucrurile clar și am fost foarte mulțumit de rezultat.
Craig - Superior Minerlas
Curs - Salesforce for End Users
Tradus de catre o masina
scenarii de aplicare introducere
Rachel - ge ren
Curs - Salesforce CPQ for Administrators
Tradus de catre o masina
The style and method of Training, it was more interacting than just listening in through the whole training, She gave me chance to practically apply her teachings while she was doing the training. So i really enjoyed that, gave me all the attention and asked where and what needed her to show me and i learned so many new features and have more knowledge now than before, i also gained some confidence in doing my work and using Salesforce.