Schița de curs
Business Goals, Obiective
Business Noțiuni de bază din punctul de vedere pur Business de vedere
- fundamentele afacerii,
- strategie
- planificare și stabilire a obiectivelor
- managementul proiectelor
- marketing
- recrutare de personal
- finanțe
Business Concepte și fundamente ale proceselor
Aspecte fundamentale ale Business Proceselor:
- identificarea (descoperirea) proceselor de afaceri
- caracteristici ale proceselor
- procese existente vs. procese viitoare
- niveluri de modelare a proceselor de afaceri
- legarea proceselor de afaceri de scopuri și obiective
Business Proces Management Concepte și principii fundamentale
Principiile de bază ale Business Procesului Management:
- organizarea funcțională vs. organizarea întreprinderii centrată pe procese
- stiluri de gestionare a proceselor
- progrese în gestionarea proceselor
- rolurile și responsabilitățile părților interesate
- instrumente care permit gestionarea proceselor
Business Motivation Modeling
Business Fundamentele modelării - Elements ale modelului motivațional Business:
- viziunea de afaceri
- scopuri, obiective
- mijloace și scopuri
- misiune
- strategii, tactici
- aspecte ale modelării afacerilor
Business Concepte de modelare a proceselor
Business Fundamentele modelării proceselor:
- Bazele BPMN
- definirea și utilizarea tuturor elementelor BPMN incluse în subclasele de conformitate descriptivă și analitică
- activități;
- gruparea elementelor unui model
Business Competențe de modelare a proceselor
Business Abilități de modelare a proceselor:
- scurt scenariu prezentat fie sub forma unei BPMN diagrame, fie în câteva fraze
- BPMN elemente enumerate în subclasele de conformitate descriptivă și analitică
Calitatea proceselor, Governanța și cadrele de măsurare
Cunoașterea modelelor de referință din industrie și a cadrelor de calitate, metrică și Governanță:
- cunoașterea unei serii de cadre industriale
- Cadrul de clasificare a proceselor APQC
- SCOR
- Modelul de referință al lanțului valoric
- Modelul de maturitate a proceselor Business (BPMM)
- Six Sigma, Balanced Scorecard
- COBIT
- Sarbanes-Oxley
Cerințe
Înțelegerea generală a proceselor de afaceri.
Mărturii (7)
- cunoștințele formatorului - stilul relaxat al formatorilor
Maciej - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Curs - OCEB2 OMG Certified Expert in BPM - BPM 2 Fundamental Exam Preparation
Tradus de catre o masina
Exerciții practice și teste de evaluare după fiecare modul.
Weronika - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Curs - OCEB2 OMG Certified Expert in BPM - BPM 2 Fundamental Exam Preparation
Tradus de catre o masina
Multe exerciții practice, spațiu pentru întrebări, răspunsuri substantiale. Prezentator plăcut.
Katarzyna - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Curs - OCEB2 OMG Certified Expert in BPM - BPM 2 Fundamental Exam Preparation
Tradus de catre o masina
O sens impresionant de umor și o selecție la fața locului de subiecte relevante pentru BPMN 2
Piotr - EY GLOBAL SERVICES (POLAND) SP Z O O
Curs - OCEB2 OMG Certified Expert in BPM - BPM 2 Fundamental Exam Preparation
Tradus de catre o masina
A fost uimitor. Știu că a fost uimitor pentru că o dată când m-am uitat la ceas, au trecut trei ore și nici măcar nu mi-am dat seama. Testul care urmează fiecărui modul a fost minunat. Un astfel de ajutor pentru învățare. Mulțumesc!
Rocco - Lotus
Curs - OCEB2 OMG Certified Expert in BPM - BPM 2 Fundamental Exam Preparation
Tradus de catre o masina
Filip a fost grozav, a existat o mulțime de informații de acoperit și el ne-a ajutat să trecem prin toate acestea. A fost răbdător și a vrut cu adevărat să se asigure că am înțeles materialul. A fost foarte amabil și captivant.
Tasmia - Lotus
Curs - OCEB2 OMG Certified Expert in BPM - BPM 2 Fundamental Exam Preparation
Tradus de catre o masina
Trainerul era informat și bine pregătit. A dat exemple și explicații excelente. S-a prezentat foarte bine. Foarte încurajator și ne ajută să ne simțim pregătiți pentru testul de certificare BPM.
Henry - USAA
Curs - OCEB2 OMG Certified Expert in BPM - BPM 2 Fundamental Exam Preparation
Tradus de catre o masina