Schița de curs
1. PRINCIPII DIRECTOARE
Principiile-cheie ale proiectării centrate pe utilizator
Introducerea ISO9241 ca un standard important în domeniul utilizabilității
Clarificarea diferențelor dintre utilizabilitate și experiența utilizatorului
Identificarea cu încredere a nevoilor și obiectivelor utilizatorilor
2. CERCETAREA UTILIZATORULUI
Stabilirea componentelor adecvate de utilizare
Însușirea metodelor de intervievare a publicului țintă
Definirea diferenței dintre observație și interpretare
Colectarea și analiza datelor calificate privind utilizatorii
Dezvoltarea tehnicilor și metodelor de cercetare
3. ILUSTRAREA CONTEXTULUI DE UTILIZARE
Identificați utilizatorii potențiali ai produsului sau sistemului dumneavoastră
Creați persoanele produsului dumneavoastră, interpretați nevoile acestora
Clarificați principiul legii lui Hick privind relația dintre numărul de opțiuni ale interfeței utilizatorului și sarcina cognitivă
Stabiliți și gestionați elementele poveștilor utilizatorului
4. MĂSURAREA UTILIZABILITĂȚII
Definirea utilizabilității în termeni diferiți de eficacitate, eficiență și satisfacție
Utilizarea datelor comportamentale pentru a identifica ideile de proiectare bune și proaste
Alegeți între alternativele de proiectare utilizând metoda de testare a/b
Explicați valoarea proiectării iterative
5. ARHITECTURA INFORMAȚIEI
Crearea unei experiențe structurate din informații dezorganizate
Dezvoltarea unui flux adecvat între o persoană și un produs sau serviciu
Organizați, structurați și etichetați conținutul, funcțiile și caracteristicile
Comparați un model de implementare, un model mental și un model conceptual
6. PROIECTAREA INTERACȚIUNII
Descrieți cu încredere diferite modele de proiectare a interfeței cu utilizatorul
Să aleagă controlul interactiv corect într-un proiect de interfață utilizator
Definiți cu ușurință conceptul de dezvăluire progresivă
Stabiliți diferența dintre designul interacțiunii și o arhitectură a informației
Definiți importanța coerenței în proiectarea interfeței cu utilizatorul
7. DESIGN VIZUAL
Creați designuri de interfețe utilizator care exploatează principiile universale ale designului vizual.
Identificați layout-urile de pagină bune și slabe
Alegeți controlul interactiv corect într-un design al interfeței cu utilizatorul
Îmbunătățiți perspectivele de cercetare utilizând metodologia eye tracking
8. PROTOTIPAREA INTERFEȚEI
Alegeți între diferite tipuri de prototipuri, de exemplu, pe hârtie și electronice
Descrieți diferențele dintre prototipuri și schițe
Identificați mai multe soluții de proiectare diferite înainte de a decide asupra unei soluții de proiectare specifice
Sketch prototipuri pe hârtie practic
9. EVALUAREA UTILIZABILITĂȚII
Reamintiți euristica de utilizabilitate a lui Jacob Nielsen și alte principii de utilizabilitate
Precizați diferitele tipuri de evaluare a utilizabilității
Înregistrarea datelor din evaluările de utilizabilitate
Evaluați capacitatea de utilizare a sistemelor prin aplicarea euristicii capacității de utilizare.
Cerințe
Nu sunt necesare cerințe specifice pentru a participa la acest curs.
Mărturii (7)
Lectorul a încercat să se asigure că până și cea mai tehnică parte a cursului este bine înțeleasă prin prezentarea mai multor exemple din viața reală. De asemenea, mi-a plăcut partea de grafică. o voi putea aplica în majoritatea prezentărilor mele.
DORAH - Vodacom
Curs - User Experience (UX) Design
Tradus de catre o masina
Cunoștințele și exemplele sale împărtășite
Jolandi - Vodacom
Curs - User Experience (UX) Design
Tradus de catre o masina
Building UI/UX and understanding the principles of its creation
Dmytro
Curs - User Experience (UX) Design
The engagement sessions where we got to experiment and try our designs
lerato bereng - Vodacom
Curs - User Experience (UX) Design
The knowledge Khoebib had on all the relevant subjects
Siddeeq Osman - Vodacom
Curs - User Experience (UX) Design
I loved the trainers knowledge around the various UX/UI topics!
jason ezra - Vodacom
Curs - User Experience (UX) Design
Wireframe design. Interesting topic. Well explained!