Schița de curs

1. PRINCIPII DIRECTOARE

Principiile-cheie ale proiectării centrate pe utilizator

Introducerea ISO9241 ca un standard important în domeniul utilizabilității

Clarificarea diferențelor dintre utilizabilitate și experiența utilizatorului

Identificarea cu încredere a nevoilor și obiectivelor utilizatorilor

2. CERCETAREA UTILIZATORULUI

Stabilirea componentelor adecvate de utilizare

Însușirea metodelor de intervievare a publicului țintă

Definirea diferenței dintre observație și interpretare

Colectarea și analiza datelor calificate privind utilizatorii

Dezvoltarea tehnicilor și metodelor de cercetare

3. ILUSTRAREA CONTEXTULUI DE UTILIZARE

Identificați utilizatorii potențiali ai produsului sau sistemului dumneavoastră

Creați persoanele produsului dumneavoastră, interpretați nevoile acestora

Clarificați principiul legii lui Hick privind relația dintre numărul de opțiuni ale interfeței utilizatorului și sarcina cognitivă

Stabiliți și gestionați elementele poveștilor utilizatorului

4. MĂSURAREA UTILIZABILITĂȚII

Definirea utilizabilității în termeni diferiți de eficacitate, eficiență și satisfacție

Utilizarea datelor comportamentale pentru a identifica ideile de proiectare bune și proaste

Alegeți între alternativele de proiectare utilizând metoda de testare a/b

Explicați valoarea proiectării iterative

5. ARHITECTURA INFORMAȚIEI

Crearea unei experiențe structurate din informații dezorganizate

Dezvoltarea unui flux adecvat între o persoană și un produs sau serviciu

Organizați, structurați și etichetați conținutul, funcțiile și caracteristicile

Comparați un model de implementare, un model mental și un model conceptual

6. PROIECTAREA INTERACȚIUNII

Descrieți cu încredere diferite modele de proiectare a interfeței cu utilizatorul

Să aleagă controlul interactiv corect într-un proiect de interfață utilizator

Definiți cu ușurință conceptul de dezvăluire progresivă

Stabiliți diferența dintre designul interacțiunii și o arhitectură a informației

Definiți importanța coerenței în proiectarea interfeței cu utilizatorul

7. DESIGN VIZUAL

Creați designuri de interfețe utilizator care exploatează principiile universale ale designului vizual.

Identificați layout-urile de pagină bune și slabe

Alegeți controlul interactiv corect într-un design al interfeței cu utilizatorul

Îmbunătățiți perspectivele de cercetare utilizând metodologia eye tracking

8. PROTOTIPAREA INTERFEȚEI

Alegeți între diferite tipuri de prototipuri, de exemplu, pe hârtie și electronice

Descrieți diferențele dintre prototipuri și schițe

Identificați mai multe soluții de proiectare diferite înainte de a decide asupra unei soluții de proiectare specifice

Sketch prototipuri pe hârtie practic

9. EVALUAREA UTILIZABILITĂȚII

Reamintiți euristica de utilizabilitate a lui Jacob Nielsen și alte principii de utilizabilitate

Precizați diferitele tipuri de evaluare a utilizabilității

Înregistrarea datelor din evaluările de utilizabilitate

Evaluați capacitatea de utilizare a sistemelor prin aplicarea euristicii capacității de utilizare.

Cerințe

Nu sunt necesare cerințe specifice pentru a participa la acest curs.

 28 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (7)

Upcoming Courses

Categorii înrudite