Schița de curs

Introducere

Configurarea instrumentelor pentru Kotlin

  • Utilizarea instrumentelor din linia de comandă
  • Instalarea JDK pentru Kotlin
  • Instalarea și configurarea IDE-ului: IntelliJ
  • Instalarea plugin-urilor

Noțiuni introductive cu Kotlin și sintaxa Kotlin

  • Învățarea arhitecturii Kotlin
  • Învățarea sintaxei Kotlin
  • Utilizarea caracteristicilor cheie ale Kotlin

Object-Oriented Programming cu Kotlin

  • Prezentare generală a Programming cu obiecte
  • Crearea unei clase
  • Adăugarea de metode la clase
  • Definirea constructorilor de bază
  • Utilizarea parametrilor numiți și a valorilor implicite
  • Utilizarea claselor deschise pentru a permite moștenirea
  • Utilizarea claselor abstracte
  • Crearea și utilizarea interfețelor
  • Gestionarea suprascrierii
  • Crearea claselor de date
  • Utilizarea singletonilor și a obiectelor însoțitoare
  • Utilizarea enumerărilor
  • Gruparea claselor în pachete
  • Utilizarea importurilor
  • Implementarea ascunderii informațiilor
  • Utilizarea Getters și Setters
  • Implementarea modificatorilor de vizibilitate
  • Înțelegerea genericilor
  • Implementarea unei stive generice
  • Utilizarea funcțiilor generice

Android Dezvoltarea aplicațiilor utilizând Kotlin

  • Configurarea instrumentelor pentru dezvoltarea Android
    • Instalarea Android Studio
    • Pornirea unui proiect nou
    • Configurarea emulatorului
    • Configurarea bibliotecii
  • Configurarea Kotlin în Android
  • Lucrul cu cadrul Hello Android și instrumentele SDK Android
  • Dezvoltarea unei aplicații Android utilizând Kotlin
    • Utilizarea ListActivity și ListView
    • Utilizarea intențiilor și a filtrelor de intenții
    • Lucrul cu vizualizări personalizate
    • Utilizarea managerilor de aspect
    • Gestionarea Web Services și a API-urilor
    • Interacțiunea cu serviciile Android
    • Lucrul cu SQLite Database
    • Utilizarea furnizorilor de conținut
    • Scrierea de adaptoare
    • Implementarea dialogurilor și a alertelor (Toasts)
    • Proiectarea interfeței de utilizator
      • Opțiuni și meniuri contextuale
      • WebView
    • Implementarea Android Notificărilor
  • Crearea unei aplicații Android responsive personalizate utilizând Kotlin
  • Publicarea aplicației Android în Google PlayStore

Dezvoltarea aplicației iOS utilizând Kotlin

  • Prezentare generală a funcțiilor și arhitecturii XCode 9
  • Prezentare generală a Swift 4 Caracteristici și arhitectură
  • Compararea asemănărilor și diferențelor dintre Kotlin și Swift
    • Noțiuni de bază
    • Array-uri
    • Dicționare
  • Lucrul cu Web Services
  • Executarea Data Management
  • Lucrul cu variabilele, constantele și Swift tipurile de date
  • Optimizarea experienței utilizatorului iOS prin proiectarea UX și UI
  • Adăugarea interacțiunii cu utilizatorul pentru îmbunătățirea experienței utilizatorului
  • Optimizarea performanței
  • Depanarea unei iOS aplicații
  • Crearea unei aplicații iOS responsive personalizate utilizând Kotlin
  • Publicarea aplicației iOS în Apple AppStore

Rezolvarea problemelor

Rezumat și concluzie

Cerințe

  • Experiență în programare Java
  • Experiență de bază sau familiaritate cu dezvoltarea Android
  • Experiență cu programarea Swift
 35 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (5)

Upcoming Courses

Categorii înrudite