Schița de curs
Concepte de bază ale Programming
- Concepte OOPS
- Ce este un software
- Conceptul de camere organizate v/s neorganizat în programare
- De ce Software
De ce Apple și iOS
- De ce iOS
- Istoria Apple
- iOS Istorie
- USP de la Apple
- Pentru ce este faimos Apple
- UX v/s UI
Mediu de dezvoltare
- Cerințele mediului de dezvoltare
- Xcode și iOS SDK
- Înregistrarea dezvoltatorilor Apple
- Motive pentru care aplicațiile sunt respinse
- Ghid pentru interfața umană
Xcode iOS Proiecte
- Prezentare generală a Xcode
- Crearea unui proiect iOS.
- Rulează pe simulator și dispozitive reale
Swift Elemente de bază
- De ce Obiectivul C și acum de ce Swift?
- Wow Factori în Swift
- Variabile
- constante
- Bună lume în Swift
- Realizarea UILabel cu cod
Imaginea Animation și încărcarea imaginii
- UIImageView
- Animații de bază UIView și UIImageView
- Loc de joaca
- Încărcare leneșă a imaginilor
- Proprietăți leneșe
Swift Clasuri și scene
- Crearea de Swift clase
- Gestionarea memoriei
- Referințe puternice și slabe
- Tipuri de constructori și destructori în Swift
- Protocoale, hashabile și imprimabile
- Moştenire
- Crearea scenelor
- Implementarea controlerelor de vizualizare
- Loc de joaca
Ciclul de viață și lanțul de răspuns
- Vizualizați ciclul de viață
- Ciclul de viață al aplicației
- Responder Chain - metode touchBegan, touchMoved etc
- NSTimer
Aspect adaptiv
- Storyboard-uri vs XiB
- Suport pentru mai multe dispozitive
- Dimensiunea pictogramei și orientarea dispozitivului
- Construirea unei interfețe cu utilizatorul folosind cod
- Prize și Acțiuni
- Protocoale - obligatoriu și opțional
- Gestionarea memoriei
Notificări și localizare
- Notificare Push - Silențioasă și Push
- Localizare
Prezentare generală a obiectivului C
- Proprietăți
- Categorii
- Sintaxa funcțiilor
- Atributele de proprietate readWrite și readOnly
Social Media Integrare în iOS :
- Facebook Integrare
- Integrare Twitter
- Integrare mail
- Integrarea unei aplicații terțe
Componentele UI în iOS :
- UITextField
- UITextView
- UISegmentControl
- UISlider
- UiSwtich
- UIProgessBar
- UIPageControl
- UIStepper
- UIScrollView
- UIPicker
- UIActionSheet
- UIWebView
- SearchBar
Alte componente de bază și altele în iOS:
- Grupuri și foldere
- Închidere
- Tupluri
- Sesiune URL
- URLRequest
- UIAlertView
- UIActivityIndicatorView
- interne, publice, private
- gardian
- Opționale
Introducere în iOS:
- GCD
- NSOperationQueue
- Thread principal și fire de fundal
Interacțiunea utilizatorului
- Butoane și manere
- Recunoașterea gesturilor panoramice
- Atingeți recunoașterea gesturilor
- Vizualizare tabel personalizată
- Elementele de bază ale vizualizării colecției
Aplicații cu mai multe ecrane
- Navigare pe tabel
- Aplicații cu file
- Controlere de navigație
- Prezentarea unui controler și diferite animații în timp ce prezentați și împingeți controlerele
Servicii de localizare
- Poziție și altitudine
- Direcția busolei
Dispozitiv Access și stocare
- Stocare fisiere
- Biblioteca muzicală Access
- CoreData și Sqlite în iOS
- Breloc
- Valori implicite ale utilizatorului
- Plists
- NSSearchDomeniu
- Conceptul de director și securitatea aplicațiilor NSSearchDomeniu
Cadrul de vorbire
- Vorbire către text
- Text to Speech
Cadrul Multipeer
- Trimiterea datelor de pe un dispozitiv pe altul
- Conectarea mai multor dispozitive
Networking
- Rețea Access
- Serializarea și deserializarea JSON
- ODIHNA Web Services
- Bazele XML Analizării
Încărcați aplicația în App Store
- ITunes Connect
- Portal pentru dezvoltatori - Aprovizionarea profilurilor
- Implementare și distribuție
- Rulează aplicația pe dispozitive reale
- Se încarcă aplicația în magazinul de aplicații
Aplicații
- Jocul Dots: https://itunes.apple.com/app/the-dots-free/id850315430
- Aplicația Note: Aplicația Note
- Aplicația Contacte
- Obține date de la server dintr-o aplicație API deschisă și creați un tabel, vizualizați și completați datele și afișați și detaliile acestora și afișați bara Search și căutați ceva și utilizați Core Data pentru a salva datele offline
- Aplicarea propriei idei
Cerințe
Trebuie să aveți cel puțin o experiență în domeniul limbajelor de programare în trecut.
Mărturii (5)
The way of transferring knowledge and the knowledge of the trainer.
Jakub Rekas - Bitcomp Sp. z o.o.
Curs - Machine Learning on iOS
The instructor tried to make things dynamic, and he demonstrated dominance of the topic.
Libranner Santos
Curs - iOS Automation Testing
Pacing, depth, and explanations were all superb. It's clear Scott is an expert on the subject and learning from him was super enjoyable.
Ben Leiken - SurveyMonkey
Curs - Reactive Programming for iOS with RxSwift
He's an experienced trainer with a real life experience in the topic he was teaching. That led the course to cover the most important topics which interests any developer working in the field, and small details would be easily overseen if he was not working in this platform. Moreover, he was giving the course using the latest versions of is and Swift (10 \ 3) and that is a huge advantage to be adapting such new technology in short time.
Abdullah Alaradi - Thiqah Business Services
Curs - iPhone and iPad Development in Swift for iOS 8 and Xcode 6
Antonio gave is much background information, best practices and showed us useful tools to speed up our development process.