Schița de curs

Introducere la n8n pentru Marketing

  • Prezentare generală a capacităților și interfeței n8n
  • Explorarea conceptelor de automatizare a fluxului de lucru
  • Cazuri comune de utilizare în automatizarea marketingului

Integrarea platformelor Social Media

  • Conectarea n8n cu platformele social media (de exemplu, Twitter, Facebook)
  • Automatizarea postărilor, urmărirea implicării și raportarea
  • Gestionarea campaniilor pe mai multe platforme utilizând n8n

Automatizarea Email Marketing Fluxurilor de lucru

  • Configurarea secvențelor automate de e-mail
  • Declanșarea de e-mailuri pe baza acțiunilor și implicării utilizatorilor
  • Integrarea instrumentelor de marketing prin e-mail precum Mailchimp cu n8n

Clienți Data Management

  • Colectarea și stocarea datelor clienților pentru segmentare
  • Integrarea n8n cu CRM-uri pentru informații despre clienți
  • Construirea călătoriilor clienților cu ajutorul automatizării

Tehnici avansate de automatizare Marketing

  • Utilizarea logicii și a fluxurilor de lucru condiționate pentru marketing direcționat
  • Automatizarea testelor A/B și a ajustărilor campaniei
  • Analizarea performanței cu integrări de vizualizare a datelor

Automatizarea urmăririi și analizei

  • Automatizarea colectării metricilor pentru informații despre campanie
  • Configurarea notificărilor și alertelor pentru urmărirea KPI
  • Vizualizarea datelor cu instrumente integrate pentru tablouri de bord

Implementarea și scalarea fluxurilor de lucru

  • Implementarea fluxurilor de lucru pentru utilizare în producție
  • Scalarea eforturilor de automatizare pe măsură ce nevoile de marketing cresc
  • Gestionarea versiunilor și actualizărilor fluxurilor de lucru

Rezumat și pași următori

Cerințe

  • Înțelegerea de bază a fluxurilor și proceselor de marketing
  • Familiaritate cu instrumentele de marketing digital

Audiență

  • Marketing echipe
  • Hackeri de creștere
 14 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Upcoming Courses

Categorii înrudite