Schița de curs
Introducere
Înțelegerea elementelor de bază ale Virtual Reality (VR)
Explorarea diferitelor aplicații ale realității virtuale
Lucrul cu cele trei iluzii din realitatea virtuală: Iluzia locului, iluzia plauzibilității și iluzia întrupării
Înțelegerea provocărilor în realitatea virtuală
Dezvoltarea de medii 3D de realitate virtuală
- Înțelegerea elementelor de bază ale 3D Graphics
- Utilizarea motoarelor 3D și a mediilor de dezvoltare
Dezvoltarea de grafică pentru realitatea virtuală
Utilizarea sunetului în realitatea virtuală și utilizarea tehnicilor audio 3D avansate pentru îmbunătățirea experienței
Înțelegerea cerințelor de creare a conținutului pentru realitatea virtuală
Lucrul cu interacțiunea în realitatea virtuală
Deplasarea în realitatea virtuală: Tehnici de navigație fizică și virtuală
Interacțiunea cu obiectele în realitatea virtuală
- Interacțiunea cu obiectele aflate la îndemână
- Interacțiunea hiper-naturală
- Interacțiunea magică
- Interacțiunea fizică
Provocări în interacțiunea cu realitatea virtuală
Interfețe utilizator în realitatea virtuală
Lucrul cu personajele în realitatea virtuală
Animarea și controlul mișcărilor corpului personajelor virtuale în realitatea virtuală
Recrearea facială Animation în realitatea virtuală
Pregătirea pentru dezvoltarea primului dvs. joc în realitate virtuală
Elaborarea unui storyboard pentru conceptul jocului dvs.
Dezvoltarea unui prototip funcțional al jocului dvs. de realitate virtuală
Testarea prototipului cu jucători
Dezvoltarea propriu-zisă a jocului
- Rafinarea interacțiunii cu realitatea virtuală
- Implementarea graficii pentru realitatea virtuală
Finalizarea jocului
Rezumat și pași următori
Cerințe
- Experiență de bază în programare
Audiență
- Dezvoltatori
- Dezvoltatori de jocuri
- Programatori
- Amatori
Mărturii (1)
exemple practice și rezolvarea problemelor reale (în timpul creării de proiecte reale, jocuri etc.), adică bune practici și modul în care arată munca reală de proiect.
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Curs - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Tradus de catre o masina