Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Schița de curs
Noțiuni de bază privind lucrul cu programul
- Panouri, spații de lucru și ferestre; configurarea interfeței în funcție de nevoile dumneavoastră și de natura activității
- Preferințe & mdash; configurarea suportului pentru mouse și tastatură, comenzi rapide de la tastatură, setări de sistem și extra
- Navigarea în scena 3D & mdash; poziționarea camerei și comutarea rapidă între ferestrele de vizualizare
- Configurarea modului în care sunt afișate obiectele în scena 3D
& nbsp; Bazele lucrului cu obiectele
- Selectarea, crearea, ștergerea și gruparea obiectelor
- Gestionați ierarhia obiectelor din scenă
- Lucrul în modul obiect și în modul editare
- Componentele obiectului / corpului: vârfuri, muchii, planuri
Bazele modelării
- Deplasarea, rotirea și scalarea obiectelor și a componentelor acestora
- Modelarea cu instrumente cheie: Extrudare, Inserție, Șanfrenare, Tăiere în buclă, Cuțit
- Modelarea cu modificatori cheie: Subdivision Surface, Solidify, Mirror, Boolean, Array, Simple Deform.
- Reguli de modelare: modelarea unui obiect dintr-un cvadrilateral și evitarea triunghiurilor și a n-anglionilor, controlul cursului unei bucle de muchii.
- Modelarea în simetrie
- Controlul densității ochiurilor de plasă ale obiectului
- Controlul ascuțimii și curburii marginilor
Modelarea în practică
- Reguli generale pentru crearea de solide organice și anorganice (modelarea suprafețelor dure)
- Îmbinarea fragmentelor unui solid cu secțiuni diferite
- Reguli de modelare datorate topologiei corecte a ochiurilor de plasă
- Retopologie & mdash; reconstruirea unei părți sau a întregii ochiuri de plasă a obiectului
- Ajutarea procesului de modelare a ochiurilor de plasă ale obiectului cu instrumente de sculptură
- Modelarea prin sculptură
- Transferul detaliilor sculptate în suprafața unui obiect către un solid cu topologie corectă
Crearea hărților UV
- Reguli generale pentru crearea unei hărți UV a unui obiect
- Planificarea amplasării marginilor tăiate ale ochiurilor de plasă ale obiectului
- Crearea hărților UV cu un singur element și cu mai multe elemente
- Optimizarea hărții UV
- Combinarea bucăților mici de hartă UV în zone mai mari
- Scoaterea în evidență a marginilor exterioare ale hărților UV
- Crearea hărților UV cu mai multe elemente (UDIM)
Texturizarea
- Noțiuni de bază privind crearea materialelor cu ajutorul Principled BRDF shader
- Bazele fizicii reacției fizice a suprafețelor la lumină
- Controlul reflexiilor luminii și ale mediului pe suprafața unui obiect
- Dispersia reflexiei luminii
- Reflexii anizotrope
- Crearea de suprafețe transparente, netede, & ldquo; lăptoase & rdquo; și colorate
- Crearea unui efect de împrăștiere a subsuprafeței
- Reguli pentru crearea tipurilor de bază de suprafețe: plastic, metale, sticlă, materie organică,
- lemn, țesături
- Creați harta normală și harta de deplasare
- Noțiuni de bază pentru crearea propriilor texturi din fotografii
Iluminarea
- Teoria & ldquo; sculptarea & rdquo; formei unui obiect cu ajutorul luminii
- Reguli fotografice pentru iluminarea obiectelor
- Crearea unui studio virtual & mdash; fundal, substrat, efecte atmosferice
- Iluminarea obiectelor individuale
- Iluminarea grupurilor de obiecte
- Iluminarea cu lămpi și suprafețe cu materiale emițătoare
- Iluminarea cu imagini HDR
- Controlul gamei și a amplorii efectelor luminilor
- Controlul parametrului de lumină reflectată
- & ldquo; Pictura & rdquo; lumina
Renderizare
- Aspecte tehnice ale procesului de redare a imaginilor
- Renderizarea cu ajutorul procesorului și al plăcii grafice
- Previzualizare și randare finală
- Configurarea parametrilor camerei de randare
- Good rezoluție de randare în scopul imaginii finale
- Renderizarea pe straturi
- Renderizarea cu motorul Cycles
- Renderizare cu motorul Eevee (Blender 2.8)
- Elemente de bază ale prelucrării finale a imaginii redate în Adobe Photoshop
- Exportul imaginii finale în formatul și parametrii compatibili cu destinația sa
- Pregătirea scenei finale și a fișierului pentru randare în fermele de randare
Cerințe
Competențe de bază în domeniul calculatoarelor
28 ore
Mărturii (2)
Toate Fiecare material prelucrat la rece.
Patrycja Banasiak - BUGLO Play Sp. z o.o.
Curs - 3D Modeling with Blender
Tradus de catre o masina
Multe lucruri. Dar mai ales sarcini.
Daniel Klosowicz - Daniel Klosowicz, BUGLO Play Sp. z o.o.
Curs - 3D Modeling with Blender
Tradus de catre o masina