Schița de curs
Introducere
- Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
- Prezentare generală a caracteristicilor și beneficiilor Blender
Noțiuni introductive
- Instalarea Blender
- Concepte de modelare de bază
- Navigarea în interfața de utilizare
Noțiuni de bază de editare
- Tipuri de editori
- Comutarea între modurile de editare și obiect
- Vertici, muchii și fețe
- Editarea datelor și a obiectelor de plasă
Modelarea ochiurilor de plasă
- Moduri de modelare
- Structurarea ochiurilor de plasă
- Adăugarea de primitive
- Selectarea și editarea ochiurilor de plasă
- Date de obiect, grupuri de vertexuri și date personalizate
- Hărți UV și developează
- Analiza și retopologia ochiurilor de plasă
Sculptură și pictură
- Activarea mascării de selecție
- Utilizarea instrumentului brush (pensulă)
- Modelarea modelelor în modul sculpt
- Metode de sculptură adaptivă
- Editarea texturilor și imaginilor UV
Redarea scenelor 3D
- Motoare de randare în Blender
- Eevee, cycles și workbench
- Utilizarea camerelor, a obiectelor de lumină și a materialelor
- Noduri de umbrire și gestionarea culorilor
- Redare non-fotorealistă (NPR) în stil liber
- Utilizarea straturilor și a trecerilor
- Renderizarea și previzualizarea animațiilor
Exportul de fișiere
- Formate media acceptate
- Exportarea fișierelor în Alembic
- Utilizarea modulului Collada
- Exportarea fișierelor în format USD, SVG și PDF
Rezolvarea problemelor
Rezumat și pași următori
Cerințe
- Experiență de bază în utilizarea calculatorului
- Familiaritate cu modelarea 3D
Publicul
- Artiști
- Dezvoltatorii de jocuri
- Începători complet
Mărturii (4)
Learning about the software
Peter - Coleg Cambria
Curs - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Multe lucruri. Dar mai ales sarcini.
Daniel Klosowicz - Daniel Klosowicz, BUGLO Play Sp. z o.o.
Curs - 3D Modeling with Blender
Tradus de catre o masina
exemple practice și rezolvarea problemelor reale (în timpul creării de proiecte reale, jocuri etc.), adică bune practici și modul în care arată munca reală de proiect.
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Curs - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Tradus de catre o masina
I liked the fact the all the questions we prepared beforehand were answered; also the 90 minute challenge to create a little game at the end was a good fun!