Schița de curs
Curbe și suprafețe
- Instrumente și structură
- Bézier și NURBS
- Transformarea obiectelor
- Forme și spline
Metaballs și particule de păr
- Instrumente și structură
- Adăugarea și editarea metaobiectelor
- Utilizarea creionului gras
- Modificarea particulelor
Animation și Rigging
- Keyframes și seturi de chei
- Utilizarea armăturii pentru rigging
- Aplicarea rețelei
- Constrângeri, acțiuni și drivere
Markeri, chei de formă și trasee de mișcare
Modelarea nedistructivă
- Introducere în nodurile de geometrie
- Introducere în nodurile de animație
Redarea scenelor 3D
Motoare de randare în Blender pentru animație
- Eevee, cycles și workbench
- Utilizarea camerelor, a obiectelor de lumină și a materialelor
- Noduri de umbrire și gestionarea culorilor
- Redare non-fotorealistă (NPR) în stil liber
- Utilizarea straturilor și a trecerilor
- Renderizarea și previzualizarea animațiilor
Exportul de fișiere
- Formate media acceptate
- Exportul de fișiere în Alambic
- Utilizarea modulului Collada
- Exportarea fișierelor în format USD, SVG și PDF
Rezolvarea problemelor
Rezumat și pași următori
Cerințe
- Experiență de bază în utilizarea calculatorului
- Familiaritate cu modelarea 3D
Publicul
- Artiști
- Dezvoltatorii de jocuri
- Începători complet
Mărturii (4)
Learning about the software
Peter - Coleg Cambria
Curs - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Multe lucruri. Dar mai ales sarcini.
Daniel Klosowicz - Daniel Klosowicz, BUGLO Play Sp. z o.o.
Curs - 3D Modeling with Blender
Tradus de catre o masina
exemple practice și rezolvarea problemelor reale (în timpul creării de proiecte reale, jocuri etc.), adică bune practici și modul în care arată munca reală de proiect.
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Curs - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Tradus de catre o masina
I liked the fact the all the questions we prepared beforehand were answered; also the 90 minute challenge to create a little game at the end was a good fun!