Schița de curs

Curbe și suprafețe

  • Instrumente și structură
  • Bézier și NURBS
  • Transformarea obiectelor
  • Forme și spline

Metaballs și particule de păr

  • Instrumente și structură
  • Adăugarea și editarea metaobiectelor
  • Utilizarea creionului gras
  • Modificarea particulelor

Animation și Rigging

  • Keyframes și seturi de chei
  • Utilizarea armăturii pentru rigging
  • Aplicarea rețelei
  • Constrângeri, acțiuni și drivere

Markeri, chei de formă și trasee de mișcare

Modelarea nedistructivă

  • Introducere în nodurile de geometrie
  • Introducere în nodurile de animație

Redarea scenelor 3D

Motoare de randare în Blender pentru animație

  • Eevee, cycles și workbench
  • Utilizarea camerelor, a obiectelor de lumină și a materialelor
  • Noduri de umbrire și gestionarea culorilor
  • Redare non-fotorealistă (NPR) în stil liber
  • Utilizarea straturilor și a trecerilor
  • Renderizarea și previzualizarea animațiilor

Exportul de fișiere

  • Formate media acceptate
  • Exportul de fișiere în Alambic
  • Utilizarea modulului Collada
  • Exportarea fișierelor în format USD, SVG și PDF

Rezolvarea problemelor

Rezumat și pași următori

Cerințe

  • Experiență de bază în utilizarea calculatorului
  • Familiaritate cu modelarea 3D

Publicul

  • Artiști
  • Dezvoltatorii de jocuri
  • Începători complet
 14 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (4)

Upcoming Courses

Categorii înrudite