Schița de curs
Introducere
- Prezentare generală a Roblox
- Arhitectura Roblox
Noțiuni introductive
- Instalarea și crearea unui studio Roblox
- Înțelegerea părților și a proprietăților din scenă
- Culori și materiale
- Publicarea și prezentarea generală a testelor de joc
Înțelegerea noțiunilor de bază
- Utilizarea variabilelor și a atribuirii
- Modificarea unei piese cu ajutorul unui script
- Modificarea unei părți într-un patio
- Modificarea poziției, a dimensiunii și a vectorului3
- Utilizarea instrucțiunilor condiționale
- Utilizarea funcțiilor
- Bucle While do și condiția de întrerupere a buclei
- Utilizarea tabelelor, a listelor și a perechilor cheie/valoare
Construirea unui joc
- Construirea obiectelor de joc
- Mine și teleportori
- Editor de teren
- Generarea obiectelor
- Configurarea unui clasament
- Proiectarea modelului 3D
Animations
- Utilizarea animațiilor în jocuri
- Utilizarea unui editor de animații
- Realizarea unui cadru FPS teaser
Rezumat și etapele următoare
Cerințe
- Cunoștințe de programare
Audiență
- Dezvoltatorii
- Programatori
Mărturii (4)
Learning about the software
Peter - Coleg Cambria
Curs - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Multe lucruri. Dar mai ales sarcini.
Daniel Klosowicz - Daniel Klosowicz, BUGLO Play Sp. z o.o.
Curs - 3D Modeling with Blender
Tradus de catre o masina
exemple practice și rezolvarea problemelor reale (în timpul creării de proiecte reale, jocuri etc.), adică bune practici și modul în care arată munca reală de proiect.
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Curs - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Tradus de catre o masina
I liked the fact the all the questions we prepared beforehand were answered; also the 90 minute challenge to create a little game at the end was a good fun!